Головна
Про сайт
Статті блогу
Література
Завантаження
Галерея
Контакти
   

Допоміжні матеріали

Відео Відео
Опитування

Який рівень проповіді у вашій Церкві?

Проповідь актуальна, цікава, добре підготована - 66.7%
Бажано кращої - 25.9%
Не підготована, або відсутня - 7.4%

Total votes: 27
The voting for this poll has ended on: 10 лют. 2016 - 11:32
Останні коментарі
  • Дякую, читаючі ці проповіді багато беру для себе.. :-) Весь коментар...
    21.10.16 14:59
  • Низький уклін і Вам, Вчителю. За мудрість, скромність, за мужність. Ви, отче, є ... Весь коментар...
    05.10.16 13:16
  • Слава Ісусу Христу! Вкотре перечитую Слово Боже, процитоване в проповіді о. Миха... Весь коментар...
    28.09.16 12:56
  • Слава Ісусу Христу! Кожного разу, коли роздумую над Вашою наукою на Євангельські... Весь коментар...
    30.06.16 09:25
  • Христос рождається! З великим сумом роздумую над словами проповіді про грані соб... Весь коментар...
    25.01.16 16:39
Євангелізаційні спільноти
Місійні терени

Соціальні мережі

facebook facebook
Twitter

Новини RSS

feed-image Feed Entries

Зараз на сайті

На даний момент 84 гостей на сайті
03
бер.
2016
Неділя судна. Як жити, щоб жити вічно? Друк
Рейтинг Користувача: / 1
НайгіршеНайкраще 
Проповіді

Мт.25.31-46. В соціальних мережах прочитав  вислів: «Життя як супермаркет. Можна брати все, але за все доведеться платити», тобто відповідати. Двадцять п’яту главу Євангелії від Матвія можна назвати попередженням про відповідальність. Відповідальність за талант, час, можливість робити добро. Христос буде судити всіх людей і вони всі здадуть звіт з цілого життя. Це догма віри потверджена багатьма соборами. Символ Віри говорить: «І знову прийде судити живих і мертвих». В нашому уривку читаємо: «Коли Син Людський у славі Своїй прийде з усіма ангелами Своїми, Він сяде на троні Своєму величному. І тоді зберуться перед Ним усі народи, і Він розділить людей, як пастух відділяє овець від кіз у стаді своєму. Він збере овець праворуч від себе, а кіз – ліворуч»Мт.25.31-33. Іван Богослов так описує видіння страшного суду: «І побачив я мертвих - великих і малих, що стояли перед престолом. Книги були відкриті. Й інша книга була розкрита - книга Життя. І мертвих судили за вчинками їхніми, які були записані в тих книгах… І кожного судили згідно з ділами його»Од.20.12,13. Ап. Павло пише: «Немає створіння, яке могло б сховатися від нього. Все на світі відкрите й оголене перед Його очима. І Йому ми звітуватимемо»(Євр.4:13). Тема нашої проповіді: «як жити, щоб жити вічно», може бути поділена на три частини по зростанню: Пам’ятай про суд, роби добро і люби Бога.

І. Пам’ятай про суд.
Слова Символу Віри: «Очікую воскресіння мертвих». Ми повинні померти. Наше тіло стане бенкетом для черв'яків. Пізніше його складові елементи увійдуть в рослини, від рослин потраплять в тварин, будуть поширені по землі. Але при голосі архангела кожен окремий атом мого тіла знайде свого друга. Як воскрес Христос, так воскреснемо і ми. Душа і тіло знову будуть з'єднані перед престолом Божим. Могила це ванна, в яку християнин покладе одяг свого тіла, щоб омити і очистити його. Смерть - кімната очікування, в якій ми одягаємося для безсмертя, щоб бути гідними обіймів свого Господа.

У своєму описі Страшного Суду Христос згадує тільки про діла, виконані з любові до ближнього. Потрібно зазначити, що люди будуть суджені на основі всіх Заповідей і, відповідно до цього, отримають вічну нагороду, або покарання. Між засудженими до пекла будуть ті, які вірили, але не практикували своєї віри. Вони почують страшні слова: «Я ніколи не знав вас». Розглянувши життя людей, Христос видасть присуд. Ті, що добрим життям уподібнились до Нього, почують: «Прийдіть, благословенні Отцем Моїм і успадкуйте Царство, призначене вам від дня створення світу». А ті, що знехтували Христом і Його Заповідями, почують жахливий присуд: «Геть від Мене, ви, прокляті, геть у вогонь вічний, що приготований дияволові та його ангелам».
Христос не відштовхує, але запрошує до Божого Царства, кличе нас до зустрічі. Одночасно, суворо і безпосередньо показує, якою є умова зустрічі. Відвертаючись від тих, хто перебуває у журбі, скорботі, потребі, - ми не зможемо прийти до Христа. Пам’ятай, що Господь буде судити не за знання чи набуту славу, а по тому, як ми допомагали другим. Мало знати, потрібно життям свідчити свою віру – робити добро.

ІІ. Роби добро.
Допомагати в звичайних потребах. Кожен може нагодувати голодного, напоїти спрагненого, прийняти мандрівника, відвідати хворого. Це не потребує великих зусиль. Потрібно надавати просту допомогу людям у їхніх щоденних справах. Прості справи, для простих людей відкривають шлях до вічної слави. Допомагати без бажання нагороди. Люди не думали, що вони допомагають Ісусу Христу і тим заслуговують на нагороду. Вони робили добро, бо могли по іншому . Це природне бажання люблячого серця, без жодного розрахунку. Багато хто готові допомогти, якщо почують хвалу, подяку, коли це стане відомо всім. Але це не доброта, а замаскований егоїзм. Бог нагороджує за любов без розрахунку
. Для прикладу Мартін з Тура. Він був римським воїн і християнин. Одного разу зимою його зупинив жебрак, який просив милостиню. У Мартіна не було грошей, а жебрак посинів від холоду і тремтів, і тоді Мартін дав йому те, що він мав: зняв свій солдатський плащ, розрізав його навпіл і одну половину віддав жебракові. В ту ніч йому приснився сон. Він бачив небеса, ангелів і серед них Ісуса, на Якому була надіта половина солдатського плаща. Роблячи добро людям ми допомагаємо Богу. Якщо ми дійсно хочемо порадувати батька, то найкраще надати допомогу його дитині. Бог - великий Батько, і кращий спосіб порадувати серце Боже - допомогти Його дітям, нашим ближнім.
Франциск Ассизький був багатий, благородного походження, хоробрий, але відчував, що в його житті чогось не вистачає. Одного разу їдучи верхи зустрів прокаженого. Щось підштовхнуло Франциска зійти з коня і обійняти цього нещасного; обнімаючи прокаженого Франциск побачив в особі страдальця обличчя Христа.

ІІІ. Люби Бога.
Тільки люблячи Бога, ми зможемо любити людей. Господь залишив для нас дві взаємно пов’язані заповіді: Любити Бога і любити людей. Більшої втрати, ніж втрата любові, не існує. Хто втратив любов - втратив все. Втративши любов, ми втрачаємо і силу, і світло, і радість, і святість. Залишення любові означає залишення всього. Даремно буде говорити дружина, що вона слухняна і щира, якщо любов до чоловіка зникла з її серця; Так і наша любов до Христа є найважливішим вінцем і сутністю нашого духовного життя. Ви у великій небезпеці, якщо в серці немає любові до Христа і людей, або коли ця любов охолола. Святий Августин говорив: "Люби і роби, що хочеш".

На небі Христос буде нашим хлібом, нашою їжею, нашою красою і славою. Небо - це місце повної перемоги і славного торжества. Тут - поле праці і боротьби; там – тріумф і нагорода. О, яка радість охопить серця всіх спасенних, коли почують слова Спасителя: «Прийдіть, благословенні Отцем Моїм і успадкуйте Царство, призначене вам від дня створення світу» і великий вигук загальної перемоги підніметься з сердець всіх відкуплених! А який нестерпний біль охопить черствих і байдужих, коли їхньому зору відкриється страшна, вічна доля і почують слова: «Геть від Мене, ви, прокляті, геть у вогонь вічний, що приготований дияволові та його ангелам!».

Брате і сестро, ви можеш піти, і Божою любов’ю, добротою засівати поля, які здаються неродючими. Якщо це - робота Божа, не сумнівайтеся і не падайте духом. Віддамо себе в Його руки, щоб Він використовував нас, де Він хоче і коли хоче. А Він нехай прославить ім'я Своє за допомогою нашої слабкого сприяння.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

 
 

 

 

Останнє повідомлення: 3 роки, 5 місяці тому
  • madmin : Тож усе я вважаю за втрату ради переважного познання Христа Ісуса, мого Господа, що я ради Нього відмовився всього, і вважаю все за сміття, щоб придбати Христа. Фл.3.8

    Лише зареєстровані
    користувачі можуть
    залишати повідомлення


http://spbgup-kirov.ru/rencontre-femme-salope-banos.html