Головна
Про сайт
Статті блогу
Література
Завантаження
Галерея
Контакти
   

Допоміжні матеріали

Відео Відео
Опитування

Який рівень проповіді у вашій Церкві?

Проповідь актуальна, цікава, добре підготована - 66.7%
Бажано кращої - 25.9%
Не підготована, або відсутня - 7.4%

Total votes: 27
The voting for this poll has ended on: 10 лют. 2016 - 11:32
Останні коментарі
  • Дякую, читаючі ці проповіді багато беру для себе.. :-) Весь коментар...
    21.10.16 14:59
  • Низький уклін і Вам, Вчителю. За мудрість, скромність, за мужність. Ви, отче, є ... Весь коментар...
    05.10.16 13:16
  • Слава Ісусу Христу! Вкотре перечитую Слово Боже, процитоване в проповіді о. Миха... Весь коментар...
    28.09.16 12:56
  • Слава Ісусу Христу! Кожного разу, коли роздумую над Вашою наукою на Євангельські... Весь коментар...
    30.06.16 09:25
  • Христос рождається! З великим сумом роздумую над словами проповіді про грані соб... Весь коментар...
    25.01.16 16:39
Євангелізаційні спільноти
Місійні терени

Соціальні мережі

facebook facebook
Twitter

Новини RSS

feed-image Feed Entries

Зараз на сайті

На даний момент 21 гостей на сайті
26
вер.
2011
Ігри для молоді Друк e-mail
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
Катехиза

Підземелля тіней

Матеріал:

6-8 кольорових косинок

6-8 кольорових маркерів

Командні картки

Аніматорка одягнена під Веселку.

 

Територія:

Лісиста місцевість.

 

Історія:

Злий Володар Тіней знищив веселку і поховав всі її кольори у підземелля. Діти повинні віднайти кольори веселки. Це можна буде зробити тільки в єдності. Звільнивши всі кольори діти повинні віднайти Веселку, яка власне і дасть їм підказку на наступний день.

Правила гри

Існує біля 6-8 баз-печер. Аніматор, який відповідає за свою базу повинен мати маркер і косинку свого кольору. Завдяки косинці діти орієнтуються на якій базі були. Завдяки маркеру на фініші буде видно їхні успіхи.

На старті капітанам команди дається командну карку на якій намальована табличка  на два стовпці – в одному малюється смайлик – символізує ключ яким відчинено печеру, в другому – кількість дітей. УВАГА! Аніматор повинен перерахувати всіх учасників команди, якщо когось бракує то він відсилає команду до іншої печери і тільки після того як вони отримають ключ від іншої печери мають право повернутися до тієї з якої їх було відіслано. Повинні грати всі.

Лабіринт фортуни

Історія

Діти потрапляють в лабіринт з якого повинні шукати вихід, але цей лабіринт є невидимим. Діти повинні шукати аніматорів кожен з яких буде мати таємне число, яке не має права говорити нікому. Діти повинні бігати і вгадувати число аніматора. Якщо вгадують тобто знаходять аніматора з потрібним їм числом то аніматор  пояснює дітям завдання, яке вони повинні виконати, щоб отримати наступний номер. Діти повинні віднайти Ромена, який власне і дасть підказку на наступний день.

Наприклад: одна команда може мати такий набір чисел: 1, 3, 7, 4, 2, 6, 8...

Друга: 3,2,4,5,6,7.....

Числа це послідовність коридорів.

 

Естафети

  1. Матеріал: Будь-яких 5 перешкод і хустка

Перешкоди виставляються на маршруті, а гравці команди по черзі повинні перейти з однієї сторони на іншу при цьому той що переходить має зав’язані очі, а всі інші йому кричать правильність напрямку в такий спосіб керуючи його переправою на інший бік.

УВАГА! За кожним разом (після кожної переправи) місце знаходження перешкод змінюється, але так щоб не бачив наступний учасник. Це робиться тільки після того як йому зав’яжеться очі.

 

  1. Матеріал: Ватман, маркери

Вся група повинна намалювати себе. Кожен повинен намалювати себе і в кінці діти по черзі повинні намалювати своїх аніматорів.

 

  1. Матеріал: уривок казки – кілька копій, гітара

Команда повинна проспівати уривок казки на 3 відомі мелодії українських пісень

 

  1. Матеріал:  велика картоплина, пластмасова ложка.

Кожен учасник команди повинен перейти коридор несучи картоплину в ложці. Якщо картоплина падає її можна підібрати тільки ложкою без допомоги рук.

 

  1. Матеріал: Нічого

Команда за 5 хвилин повинна придумати казку і інсценізувати  її. Повинна вкластися в 10 хвилин.

 

  1. Матеріал: 30 різних предметів, ручка, кілька аркушів паперу – 1 на кожну команду.

Команда повинна написати всі предмети, які знаходяться накритими. На протязі 20с.їм показується ці предмети і вони повинні запам’ятати як найбільше, щоб потім могти написати. Якщо вони не можуть написати всі 30 за першим разом. Їм ще дається одна спроба, але все починається спочатку. Якщо й так у них не виходить то їм надається можливість вибрати одного.

 

 

Гладіаторські бої

 

Історія:

Діти потрапляють у Царство Лавра Еневада, якому подобаються дуже гладіаторські бої. Він каже, що допоможе у пошуках Граля, але діти повинні задовольнити його бажання давши нагоду поспостерігати за двобоєм Гладіаторів. Вони повинні організувати двобій поділившись на дві групи. Двобій буде відбуватись за правилами гри „СКАЛП”

Матеріал:

Два  кольори  пов’язок,  два  кольори  карток,  відповідних  до  пов’язок  і  декілька  аніматорів-суддів.

 

Правила гри:

1. Кожен  гравець  повинен  мати  5  карток  та  пов’язку  одного  і  того  самого  кольору.

 

2. Цю  пов’язку  потрібно  скласти  в  двоє  і  запхати  її  в  штани,  так  щоб  один  кінець  був  в  штанах,  а  другий --  на  зовні.

 

 

3. Коли  все  це  зроблено,  потрібно  починати  двобій.  Щоб  його  почати  треба  лише  гравцю  доторкнутись  до  суперника.

Як все відбуватиметься:

Кожен  гравець  одну  руку  тримає  ззаду,  а  другою  намагається  зірвати  пов’язку  свого  супротивника.  Як  тільки  хтось  зірвав  пов’язку  двобій  завершується.  Гравець,  який  зірвав  пов’язку  віддає її тому в кого зірвав з-за умови, що той дає йому картку.  Якщо  ж  у  того  уже  не  має  карток,  то  гравець,  який  зірвав пов’язку не віддає її, а   несе своєму  капітану. Той, що втрачає пов’язку, втрачає життя і немає більше права брати участі у битві. Орієнтуючись часом, можна зробити більше битв, поновлюючи учасників у грі.

Виграє команда яка найбільше назбирає пов’язок

 

Зауваження

  • Не  можна  зав’язувати  пов’язку  до  одягу.
  • Працює  тільки  одна  рука.
  • Якщо  до  тебе  доторкнувся  суперник,  то  ти  обов’язково  повинен  зупинитись  і  відбути  двобій.  Якщо  ж  тільки  відбувся  двобій  і  він  зразу  ж  доторкнувся  до  тебе,  або  ж  ти  до  нього,  то  ви  не  повинні  ще  раз  один  з  одним  відбувати  двобій,  а  йти  до  наступного  суперника.

 

Еневада задоволений представленням, дає підказку на наступний день, але не одній команді, яка виграла, а обом, говорячи, що обидві команди заслужили цю нагороду.

 

 

 

Царство глибин

Матеріал:

Губки, одноразові пластмасові тарілки(плоскі), пластмасові пляшки(7 для кожної команди), відра(1 на кожну естафету), надувні кульки наповнені водою, одноразові пластмасові ложки.

 

Територія:

Гарне сонячне подвір’я.

 

Історія:

Дітям допомагається уявити, що вони потрапили у підводне царство Оссе і Уінен. Два древніх Лаври, які зупиняють дітей і говорять їм, що якщо вони хочуть залишитися живими, то повинні зібрати розлиті води і принести їх до підніжжя водяного дерева Шардон.

 

Правила гри:

Аніматори розміщуються на полі зі своїми естафетами і чекають на групи дітей, яким пояснюють правила та мету естафети.

 

Естафети:

  1. Наповнити пляшку водою переносячи її в губці. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

 

  1. Наповнити пляшку водою переносячи її в тарілках на голові ( в залежності від того наскільки дітям буде це вдаватися, можна буде їм дозволити притримувати тарілку руками. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

 

 

  1. Наповнити пляшку водою, переносячи її в кульках. Дітей вистроюється в спосіб зубців пилки,

 

 

перший стоїть на початку і йому дається кулька наповнена з водою, він кидає її наступному і так до кінця поки не дійде до останнього біля якого стоїть пляшка з водою. Пробивши кульку руками він має намагатися, щоб як найбільше води потрапило до пляшки. Якщо кулька підчас перекидань пробивається, все розпочинається спочатку – від першого. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

 

  1. Наповнити пляшку водою. Построїти дітей в ряд і останньому подається тарілка наповнена водою. Він має її передати наперед наступному і т.д. перший повинен вилити воду з тарілки до пляшки. Якщо підчас передавання тарілки вода розливається, то тарілка наповнюється водою і передавання розпочинається від спочатку – від останнього з ряду. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

 

  1. Наповнити пляшку водою переносячи її у власному одязі не знімаючи його з себе. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

 

  1. Наповнити пляшку водою переносячи її в губці. Губка підтримується животами або спинами двох осіб. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

 

  1. Наповнити пляшку водою переносячи її в ложці. Потрібно як найшвидше наповнити пляшку.

Увага!

Необов’язкове почергове перенесення. Може бути більша кількість ложок. В цій естафеті вся команда може брати участь одночасно.

 

Виграє команда, яка найшвидше наповнить всі 7 пляшок і принесе їх до Володарів підводного царства. Всіх дітей збирається навколо Лаврів.

Вони дають дозвіл на перехід підводного царства і підказку на наступний день.

Книга таємниць

Матеріал:

20 карток з буквами для кожної фрази:

ЖЕТВУВАТИ СЕБЕ + і, и, б, с, е, л, д.

ПЕРЕБУВАТИ В ЛАСЦІ + а, с, м, д.

ВІРИТИ В СПАСІННЯ + т, м, ч, ю, ф.

ВІДПУЩЕННЯ ГРІХІB + н, к, й, р, ч.

Можуть бути картки з буквами, які не мають ніякого відношення до заданого слова, вони служитимуть за пустушки для ускладнення завдання.

 

Територія:

Місцевість де можна ховатись і поховати картки з літерами.

 

Правила гри

 

Кожна команда має відповідний колір до кольору карток або літер на них. Гравці повинні їх шукати і намагатися сформувати зі знайдених літер потрібне словосполучення. Звичайно залишаться не потрібні букви. В цьому і полягатиме складність гри – зрозуміти про що розходиться. Картки знаходитимуться порозвішуваними по всій місцевості, але 10 з них будуть повішені на аніматорах, деякі з них ховатимуться, деякі будуть втікати, але не будуть ховатися. Аніматори з картками називатимуться Гурдами-живі літери, які і будуть складовою частиною Книги таємниць.

 

P.S. після того як з аніматора зривають картку, якої він був носієм, він чіпляє на себе наступну, бажано іншого кольору. Потрібно було б 5 аніматорів, які мали б по 10 карток кожен і служили б за живі літери. Якщо можливе більше число аніматорів то відповідно потрібно розділити картки з літерами. Виграє команда, яка першою складе свою фразу.

Але для заклинання потрібні всі діти. Тільки коли вони будуть всі разом можна буде використати заклинання і таким чином викликати принцесу Фау, яка дасть підказку на наступний день.

Долина смерті

Історія:

Діти потрапляють в долину смерті – поле де на них чекають Сумі(аніматори) – воїни Володарки смерті – Іфнії. Вони намагатимуться забрати з собою як найбільше душ. Діти навпаки, намагатимуться встояти як найдовше і провбуватимуть і собі захопити декого з Сумі. Гра закінчиться коли всі Сумі будуть захоплені або коли діти встоять на полі битви певний час відведений на гру. Аніматори повинні керувати ходом гри – повинні виграти діти. Можна зробити кілька разів. Перший раз можуть виграти аніматори, а два інші - діти. Після того, як діти виграють, один з Сумі дає їм підказку на наступний день в знак покори.

Територія:

Ігровий майданчик, стадіон, ігрове поле.

 

Матеріал:

2 аніматори-судді,  2свистки,  м’яч  та  майданчик  який потрібно розмітити в таким чином,  щоб  було  видно  його  кордони  і  поділити  його  на  дві  рівні  частини. Дивись мал.1

 











Правила  гри

  1. Кожна  команда  вибирає  капітана.
  2. Капітани  із  своїми  командами  йдуть  на  свою  частину  поля  і  біля  лінії  стають  в  рядок.  Капітан  стає  трохи  вперед.
  3. Анімато-суддя  ставить  м’яч  в  центр  поля  на  лінію,  яка  ділить  поле  на  дві  рівні  частини,  а  сам  стає  збоку.
  4. Капітани  чекають  на  свист  аніматора-судді,.  Коли  він  свисне  вони  повинні  біжати  до  м’яча.  Який  капітан  перший  візьме  м’яч  в  руки,  той  починає  першим.
  5. Потім  той  капітан  кидає  м’яча  і  намагається  вибити  когось  із  супротивників.
  6. Якщо  м’яч  вийшов  за  кордони  поля,  то  його  бере  капітан,  якому  ближче  до  нього.  Якщо  ж  на  полі,  то  його  піднімає  якийсь  гравець  і  кидає  далі.
  7. Якщо  в  когось  попав  м’яч,  то  його  вибито  і  він  стає  біля  капітана  і  допомагає  йому.
  8. Коли  вибито  всіх  гравців  команди,  то  на  їх  місце  стає  їхній  капітан.  Його  теж  треба  вибивати,  але  не  один  раз,  а  два.

Зауваження

  • Гравцям  не  можна  виходити  за  лінію,  коли  вони  ще  беруть  участь  в  грі.
  • Якщо  м’яч  відбивається  від  землі  і  влучає  в  когось,  то  це  не  зараховується.  Якщо  ж  від  когось,  то  це  враховується.

Перевал смертних

Матеріал:

Карта з вказаними реальними існуючими місцями для кожної команди інше.

5 конвертів в яких знаходяться завдання для кожної команди.

Фотографія чаші – 1 для кожної команди.

Історія

Діти отримують карту дотримуючись якої повинні віднайти місце поховання святого Гралю. На них чекають цікаві пригоди, важкі випробування і в кінці приємна несподіванка.

 

 

Правила гри

Кожна команда вирушає в дорогу – останній перевал, використовуючи карту на якій вказано святе місце де захований Святий Граль. В кожному з вказаних місць діти повинні розкрити конверт призначений для даного місця і виконати завдання. Бажано щоб одним з місць була або каплиця, або хрест, де завданням була б недовга молитва.

Інші можливі завдання:

закінчити прислів’я

придумати історію сказавши кожен по слову

заспівати пісню

намалювати „себе”

знайти 15 предметів, які б розпочиналися на певну букву

Коли група прийде до останнього місця, то повинна знайти Святий Граль, але вона його там не знайде. Все те, що буде там це фотографія і напис: „не там шукаєш, ти часто дивишся на мене, але не помічаєш, а я там, чекаю на тебе. Приходь.

Євхаристійний Ісус.”

В кінці гри всі команди мають зібратися в Церкві і помолитися до Євхаристійного Ісуса.

Суть гри: дати зрозуміти дітям, що Христос знаходиться там – в Кивоті, чекає на кожного з нас, щоб ми якнайчастіше приходили до Нього, що Євхаристія є дуже важливою для всіх людей і власне вона є Хлібом Життя.

Пошуки святого Граля

 

 

Дітям пояснюється, інсценізуючи діалог між двома загадковими героями Гораліелом та Лютіелом про існування так званого святого Граля, якого вже давно ніхто не бачив і про який всі вже давно забули.

До одного з двох героїв прийшов лист від блакитного мага Володаря Небес з проханням про допомогу та роз’ясненням (дуже коротким про проблему святого Граля - його загадкове зникнення). Володар Небес просить Гораліела погодитись бути посередником між небом і землею, тобто між Володарем Небес і людством, просить стати оракулом і вісником його Слова. Те що він просить передати людству є надзвичайно важливим, бо від цього залежить подальша доля всього людства. Гораліел передавши повідомлення повинен знайти когось хто взявся б за пошуки загубленого Граля, який за давніми переказами є наділений надзвичайною силою. Він був подарований людству в епоху, коли всесвіт був на межі занепаду через темряву, що зародилася в глибинах буття. Все людство гинуло від гострого леза коси Володарки смерті – Іфнії. Людство могло врятувати тільки у випадку втручання вищих сил, які б у якийсь спосіб надали допомогу у боротьбі з темрявою смерті. Втручання було непомітним, але якісним. Власне, дарують людству Граль, який дає життя. Були врятовані тільки ті, які  вірили в надзвичайну силу Граля. Але щоб бути тривкими у боротьбі з темрявою смерті, цей Граль повинен був бути завжди на очах у людей, і ті повинні були пам’ятати про нього. Нажаль, з часом люди перестали приходити дивитися на Граль, забули про його функцію та його силу, і врешті решт все знову пішло шкереберть. Граль зник з очей Людства, і не відомо, можливо навіть з лиця землі.

Віднайти його дуже важко, бо ніхто не знає, що таке святий Граль, як він виглядає, як та де потрібно його шукати.

Тільки древні Лаври знають дещо про нього, але їх важко знайти, а якщо і знайдеться то є неможливо отримати від них якусь інформацію відносно будь-чого не говорячи вже про Граль – таємницю віків.

До того ж, той хто зустрічався з Лаврами живими не повертались, зникали в нікуди. За давніми переказами, Лаври мають нібито звичку ставити умову зустрічному, спробувати щастя. Вони пропонували поставити на Вагу долі,  з однієї сторони життя зустрічного, з іншої їхні античні знання істини. Наскільки відомо, ще нікому не вдалося виграти в древніх Лаврів їхньої спокусливої, але водночас дуже жорстокої гри. Ніхто не повернувся живим, хто б вирушив на їхні пошуки.

Гораліел з прикрістю говорить, що це дуже стара історія, бо зараз ніхто навіть не згадує про існування Лаврів, що ж казати про їхні пошуки!?

Лютіел заперечує і розповідає досить недавню подію про одного юнака, який власне в якимось чином дізнався щось про святий Граль, а внаслідок і про існування Лаврів. Він вирішує податися на їхні пошуки, щоб в такий спосіб дізнатися щось більше про існування Граля.

Закінчення цієї історії досить трагічне: юнак теж не повертається, те що залишилося від нього це його щоденник-записник та якась дивна карта на якій позначені дуже незвичайні місця, які не вказані ні на жодній сучасній карті світу.

 

(В цьому місці)

Гораліел питається в дітей чи вони не знають щось про святий Граль. Потім пропонує дітям наголошуючи на тому, що звертається до найсміливіших вирушити на пошуки Граля.

Лютіел заперечує йому і говорить, що краще вирушити на пошуки всім разом, буде легше боротися з лаврами.

 

Сценка

Музика - 1

Гораліел тримаючи пергамент в руках робить вигляд, що читає її і перечитує. Хвилюється, на когось чекає, хтось явно дуже запізнюється. Ходить по сцені і щось тихо, нерозбірливо бормоче під носом.

Потім дивиться вгору – на сонце, озирається і ще більше починає хвилюватися.

 

 

Гораліел:Невже?! Невже з ним сталося теж саме що і з іншими?! Вже сонце розпочало свій захід а він ще не з’явився. Дивно, але в мене погані передчуття. Тут щось не так. Знову ця темрява! Невже це зло ніколи не вгамує своєї руйнівної спраги?!

Музика - 2,3

Дивний звук, шум дощу і грому вбігає Лютіел – воїн віків, закутаний у мокрий плащ. Побачивши дітей зупиняється на хвильку, ніби розгублюється, але потім впевнено рухається до Гораліела, який помітно повеселішав, навіть зрадів появі цього незнайомця.

 

Лютіел: Вибач за запізнення, Гораліеле, я не знаю чому, але в мене з’явилось передчуття, що мені хтось перешкоджає побачитись з тобою. Дивно, але щось сталося з часовим отвором. Я ніяк не міг віднайти його ніби хтось приховав його.

Зупиняється. Повертається до дітей і потім тихо майже пошепки питається в Гораліела.

Лютіел: До речі, а це хто такі? Що вони тут роблять?

Гораліел:Не знаю, коли я прийшов вони вже були тут, але думаю, що вони нам не зашкодять.

Лютіел: То чого ж ти мене покликав?

Гораліел:Тримай. Зараз все зрозумієш.

 

Музика - 4

Подає пергамент Лютіелові  який робить вигляд, що починає читати. На його обличчі помітно з’являються образи хвилювання.

Лютіел: Я не можу в це повірити! Це неможливо!

Гораліел:Ні, друже, нажаль це можливо.

Лютіел:   Але як! Куди він зник!

Гораліел:Ніхто нічого не знає, а ще гірше, що людство вже давно забуло про його  існування.

Лютіел: Тоді як вони шукатимуть його, якщо навіть не знають, що повинні шукати. До того ж, хто візьметься за його пошуки? Ти ж знаєш, якими можуть бути наслідки.

Гораліел:Для цього я тебе і покликав. Ти супроводжуватимеш волонтерів, що погодяться ризикувати своїм життям заради всього людства. Я теж допомагатиму вам, але запам’ятай: ВЕСЬ ШЛЯХ І ВСІ ПЕРЕШКОДИ, ЩО ЗУСТРІЧАТИМЕТЕ НА НЬОМУ, ДОБРОВОЛЦІ ПОВИННІ ПОДОЛАТИ БЕЗ НАШОЇ ДОПОМОГИ. Людство його втратило, людство має і віднайти.

Лютієл: Але як мені поводитись при зустрічі з Древніми Лаврами? Ти ж знаєш. Що ще ніхто не виживав після зустрічі з ними. До речі, ти чув, що сталося з юнаком який вирушив на пошуки Святого Граля?

Гораліел:Що ти маєш на увазі?

Лютіел: Він зник. Віднайшли тільки його щоденник-записник та якусь дуже дивну карту. Я таких місць ще не зустрічав.

Гораліел: так, я чув про це і бачив цю карту. Що ж до щоденника, то він десь пропав. Здаєься хтось викрав його ще перед тим як хто-небудь зміг прочитати, що там було написано. Зміст цього щоденника залишився таємницею як і його зникнення.

Лютіел: Добре, а де ми знайдемо добровольців.

Гораліел: Виберемо з поміж них.

Лютіел: Це ж малеча!

Гораліел: Ти мене вражаєш, Лютіеле, кажучи таке. Хіба ти не знаєш, що власне завдяки  їхнім незаплямованим серця, вони зможуть побачити Святий Граль, який можуть побачити тільки непорочні серцем?

Лютіел: ( насуплено)Я не подумав про це.

 

Гораліел звертаючись до дітей

Гораліел: Ви чули нашу ромову? (чекає відповіді)

Ви знаєте щось про Святий Граль?

Музика - 5

Дещо я вам про нього скажу: Це дуже давня історія. Святий Граль був подарований людству в епоху, коли всесвіт був на межі занепаду через темряву, що зародилася в глибинах буття. Все людство гинуло від гострого леза коси Володарки смерті – Іфнії. Людство могло врятувати тільки у випадку втручання вищих сил, які б у якийсь спосіб надали допомогу у боротьбі з темрявою смерті. Втручання було непомітним, але якісним. Власне, дарують людству Граль, який дає життя. Були врятовані тільки ті, які  вірили в надзвичайну силу Граля. Але щоб бути тривкими у боротьбі з темрявою смерті, цей Граль повинен був бути завжди на очах у людей, і ті повинні були пам’ятати про нього. Нажаль, з часом люди перестали приходити дивитися на Граль, забули про його функцію та його силу, і врешті решт все знову пішло шкереберть. Граль зник з очей Людства, і не відомо, можливо навіть з лиця землі.

Віднайти його дуже важко, бо ніхто не знає, що таке святий Граль, як він виглядає, як та де потрібно його шукати. Тільки древні Лаври знають дещо про нього, але їх важко знайти, а якщо і знайдеться то є неможливо отримати від них якусь інформацію відносно будь-чого не говорячи вже про Граль – таємницю віків. До того ж, той хто зустрічався з Лаврами живим не повертався, зникав в нікуди. За давніми переказами, Лаври мають нібито звичку ставити умову зустрічному, спробувати щастя. Вони пропонують поставити на Вагу долі,  з однієї сторони життя зустрічного, з іншої їхні античні знання істини. Наскільки відомо, ще нікому не вдалося виграти в древніх Лаврів їхньої спокусливої, але водночас дуже жорстокої гри. Ніхто не повернувся живим, хто б вирушив на їхні пошуки.

Я повинен був вам це сказати, бо хочу вам запропонувати вирушити на його пошуки, а без цієї інформації було б не коректно висилати вас на можливу смерть.

Лютіел: То ж є хтось хто хоче вирушити на пошуки святого Граля? Звертаюсь тільки до найсильніших і найхоробріших, звичайно що мають добре серце.

Гораліел: Схаменись, Лютіеле! Я думаю, що буде краще, якщо вони всі разом вирушать на його пошуки. Так буде безпечніше.

Лютіел: Як скажеш.

Гораліел: Якщо ви згідні з завтрашнього дня можете вирушати. Я дам Лютіелу карту, яка можливо пригодиться вам у пошуках. Сьогодні я йому все поясню, а завтра він вам все скаже.

Наразі до зустрічі. Пішли, Лютіеле.

Музика - 6

Виходять, дітям говориться, що пояснення великої гри не буде бо немає часу.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

 
 

 

 

Останнє повідомлення: 3 роки, 5 місяці тому
  • madmin : Тож усе я вважаю за втрату ради переважного познання Христа Ісуса, мого Господа, що я ради Нього відмовився всього, і вважаю все за сміття, щоб придбати Христа. Фл.3.8

    Лише зареєстровані
    користувачі можуть
    залишати повідомлення


Пермь девушка хочет секса без денег по обоюдному согласию